Administratie en facturatie met FieldAssist software

FieldAssist automatiseert een groot aantal administratieve gegevens: ritregistratie, urenverantwoording, contractinformatie, facturatiegegevens, incassomachtigingen. Voorheen waren vaak tijdsintensieve handelingen nodig om deze gegevens in te voeren. FieldAssist registreert deze administratieve gegevens digitaal en communiceert ze automatisch naar uw ERP-systeem. De automatiseringsslag die u met de field service software van FieldAssist in uw administratie- en facturatieprocessen maakt, levert een aanzienlijke tijd- en kostenbesparing op.

Voordelen FieldAssist voor administratie en facturatie
  • Slimme koppeling met uw ERP-systeem
  • Automatisering van tal van administratieve handelingen zoals: urenverantwoording, incassomachtigingen, facturatiegegevens
  • Facturatieproces start sneller en heeft kortere doorlooptijd
  • Online opvragen van orders, inspectielijsten en andere documenten
  • Direct toegang tot (dag)planning en klant-, installatie- en machinegegevens
  • Administratieve gegevens automatisch beschikbaar
  • Werkbonnen direct digitaal af te tekenen en uit te printen
  • Mutaties en updates direct in te voeren
administratie1
administratie2
Praktijkvoorbeeld

Field service engineer John is klaar met een reparatieorder. Hij rapporteert zijn werkzaamheden via de FieldAssist Client op zijn Windows Phone / Tablet en zoekt zijn opdrachtgever op om een digitale handtekening te plaatsen. Vervolgens ontvangt de klant een digitale bevestiging van de order in zijn mailbox en kan op kantoor de factuur in orde worden gemaakt. Geen vertraging, geen papieren overtypen in het systeem; een snel en foutloos proces van order tot factuur.

administratie3
NEEM CONTACT OP

Vul onderstaande gegevens in dan nemen wij zo spoedig mogelijk contact met u op.

Not readable? Change text.

Start typing and press Enter to search