Rit- en urenregistratie met FieldAssist software

rit-uren1Vertrekt uw field service engineer naar een klant, dan start de rit- en urenregistratie. Uw field service engineer gebruikt hiervoor de mobiele versie van FieldAssist: de FieldAssist Client. Deze kan eenvoudig gekoppeld worden met verschillende navigatiesystemen, zowel navigatiesystemen via het device waarop de Client is geïnstalleerd als externe navigatiesystemen. De buitendienstmedewerker kan automatisch de optimale route naar de volgende order genereren. Fout rijden of inefficiënte routes behoren tot het verleden. Na aankomst start de medewerker de urenregistratie voor de order. De planner heeft inzicht in de locatie van de buitendienstmedewerker en ziet of de order volgens planning verloopt.

Praktijkvoorbeeld

Field service engineer John geeft via de FieldAssist Client op zijn Windows Phone of Tablet aan dat hij vertrekt naar een klant. Dankzij FieldAssist 2nd Screen kiest hij zelf of hij zijn smartphone of tablet hiervoor gebruikt, of hij switcht eenvoudig tussen beide devices. Ditzelfde doet hij als hij is aangekomen, begint met werken en klaar is met werken. Het gevolg is een sluitende rit- en urenregistratie die direct beschikbaar is op de back office.

Online en offline rit- en urenregistratie

Heeft uw buitendienstmedewerker tijdelijk geen internetverbinding? Dan kan de Client toch gewoon gebruikt worden. Zodra er weer verbinding is, wordt de data gesynchroniseerd.

 Voordelen FieldAssist voor rit- en urenregistratie
  • Inzicht in reis-, werk- en niet-productieve uren
  • Via GPS informatie over de actuele locatie van de buitendienst medewerker
  • Automatisering van tal van administratieve handelingen zoals: urenverantwoording, incassomachtigingen, facturatiegegevens
Screenshot-WP-4
NEEM CONTACT OP

Vul onderstaande gegevens in dan nemen wij zo spoedig mogelijk contact met u op.

Not readable? Change text.

Start typing and press Enter to search